zaterdag 12 juli 2014

Sam

Ik hou van verjaren, verjaardagen, feesten, kadootjes en taart eten...

Maar als onze kinderen verjaren, daar word ik altijd een beetje weemoedig van.
Uiteraard vieren we uitgebreid feest, maar de avond voor de verjaardag, pink ik toch altijd wel een traantje weg en val ik wat moeilijker in slaap. Joris weet dan al wat er gaat komen: 'Schat, ze wordt al 8!'

12 juli is van Sam.

Sam die al echt groot is. Sam die zelf haar kleren kiest, Sam die al 3 gaatjes in haar oren heeft, Sam die nu al super cool is.










Sam die super voor de kleintjes zorgt, Sam die 's morgens Lowie alvast een yoghurtje geeft en eerst hem een slab aandoet, Sam die kusjes op pijntjes geeft. Sam die mee met de olifanten speelt.









Maar gelukkig ook Sam die zeker nog ballonnen wilt, Sam die heel graag Spaanse kleren en schoentjes wil, en die dan onmiddellijk wil aandoen, Sam die graag op schoot komt gekropen en 's morgens ook nog wel eens bij ons in bed,




En ik... ik blijf ik. 
Ik die ook al wordt Sam 8, even enthousiast mee "Happy Birthday" zingt.



3 opmerkingen: