maandag 24 februari 2014

Good monday morning!



Maandagochtend...
meestal niet meteen een dag om naar uit te kijken.
Fijn weekend achter de rug en weer terug naar de wekelijkse sleur.
Terug naar school, terug gaan werken, terug haasten, terug iedereen zijn eigen weg een beetje.
Maandag is afscheid nemen en daar nog niet helemaal klaar voor zijn. Maandag is weifelend aan een nieuwe week beginnen.

Vanmorgen kreeg ik een warm gevoel tijdens de wandeling naar school.
Zo'n moment dat ik dacht, dit zou ik willen vastleggen door gewoon even met mijn ogen te knipperen.
Zo'n trukje lukt me nog niet niet, maar ik had mijn iPhone bij me.

Dit beeld verbeeldt of verwoordt hoe vanmorgen het plaatje klopte.
En niet alles staat op de foto.

We wandelden vanmorgen naar school. De zon verwelkomde ons, nodigde ons uit om op deze maandag er in te vliegen vol nieuwe energie.

Bas en Sam huppelden voorop, Vic en ik liepen hand in hand.
We praten samen over leuke dingen, er was vanmorgen geen stress, geen gehaast, gewoon een mama die rustig met de kids naar school wandelde.
Zo'n happy maandag-mama zou ik elke dag wel willen zijn...

Gelukkig zijn is, op een jachtige ochtend toch het gevoel hebben van alle tijd van de wereld te hebben en ook anderen dat gevoel kunnen meegeven.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten