woensdag 19 december 2012

Zo van die winterse woensdagnamiddagen

Normaal gezien ben ik op woensdagnamiddag vrij.
Vrij voor de kinderen, maar ook vrij om wat huishoudelijk werk in te halen wat niet altijd lukt.
Woensdagnamiddag is ook tijd voor bezoek.
Bezoek van vriendjes  voor de kinderen, ons mama dat eens langskomt en nu mijn zus die in bevallingsverlof is.

Ik hou van drukte in huis.
Ik hou ervan maar ik doe ook wel graag nog wat voort.
Je hebt bezoek waar je mee in de zetel zit en praat, maar je hebt bezoek waar je leuk bezig bent in huis.
Vanmiddag was weer gezellig.
Zussie is de kids van school gaan halen als ik de laatste consultatie bezig was.
Samen gezellig eten, met de kinderen spelen, wat knutselen en heel veel tetteren.
En ondertussen wat opruimen, eten maken.
En alles is gezelliger als je gezelschap hebt.
Kijk even mee naar de rijk gevulde namiddag!


theelichtjes knutselen


ook Hanneke stond te springen om mee te doen

vrouwen zijn toch echt expert in multitasken!

Lang leve borstvoeding!


bijna af!

het eindresultaat

het einde van een geslaagde dag. Koken met  en lieve schat in de draagdoek

Heerlijk nog is zo'n kleintje dicht bij mij

Lang leve de draagdoek, weer een voorbeeld van multitasken

4 opmerkingen:

  1. Leuk toch he! Ik pik de foto's voor mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ferre en Fleur vonden het héél leuk! Ze kijken al uit naar 28 december :-)
    Fijne kerstdagen en tot snel, Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat mijn blogje nog gevolgd wordt!
    Hanneke is bezorg je ze nog een hoge resolutie.
    Ann heb ook nog mooie foto's van Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  4. veel leesplezier gehad aan je blog in oostenrijk mama

    BeantwoordenVerwijderen