maandag 17 december 2012

Compliment?!

Sinds twee maanden heb ik weer een beugel.
Een van mijn onderste snijtanden was 'uit de rij' gekropen.
Ik maakte dan maar een afspraak bij de orthodontist.
Daar stelden ze een losse beugel voor en na enkele maanden zou ik er vanaf zijn.
Zo gezegd zo gedaan.
Na een afdruk van mijn tanden waarbij precies je hele gebit mee loskomt had ik enkele dagen later De Beugel.
Na een maand moest ik terugkomen.
Bij zo'n orthodontiepraktijk komen overwegend jonge mensen.
Als het mijn beurt is roepen ze gewoon Elke en niet mevr. Notebaert.
Fijn uiteraard.
Maar toen ik terug bij de receptie kwam om een nieuwe afspraak te maken, vroeg de dame in kwestie op het einde:
"Heb je ook een briefje voor school nodig?"
"Excuseer!" zei ik.
"Heb je en briefje nodig voor de afwezigheid tijdens de les?"
"Euh... Ik vermoed van niet... Ik werk al 11 jaar!"

Toen keek ze even op van haar computerschermen en werd een beetje rood.



2 opmerkingen:

  1. Dat is wel echt werken op automatische piloot! Ofwel zie je er gewoon nog super fris uit, gij jong veulen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ben blij dat ik niet de enige ben die zo'n dingen voorheeft ;-) Das toch echt een compliment hé!

    BeantwoordenVerwijderen