donderdag 13 juni 2013

Gepamperd

Vandaag dagje Maastricht, daar hoort altijd een bezoekje bij aan cora kemperman.
Niet voor de combinaties hoe ze daar gepresenteerd staan, maar voor enkele basic stuks.
Ik had 3 t-schirts, een rok en een rok met  split (dacht ik toch) die ik ging passen.
De rok met split bleek iets anders te zijn. De rok, die dus geen rok was, bleek een toegestikte rok met 2 gaten voor de benen. Je zou denken een short, maar nee, ik kan het geen andere benaming geven dan een pamper!
Het voelde heel gek en het zag er ook zo uit.
Na een glimp in de spiegel, heb ik het maar snel uitgespeeld, ik voelde me net een sumo worstelaar...

Dan was het de beurt aan Hanneke om haar geselecteerde items te passen, ze had jurkjes en t-shirts maar ze droeg een jurk dus geen onderstuk en ze kon toch niet in haar onderbroek uit haar kot komen.
Je kan al raden, omdat het bewuste kledingstuk net binnen handbereik lag, had ze dat snel aangetrokken.

En zo kwam mijn zus gepamperd haar pashokje uit. 

En ik schoot in de lach en bleef het daarop volgende half uur lachen, een echte slappe lach, geloof me het is nog niet over!

Sorry no pictures, I promised!

1 opmerking: