woensdag 12 juni 2013

Een nieuwe groeiparameter?!



Sam kwam onlangs thuis van school.
"Mama, ik ben hard gegroeid hè"
"Ja schat, dat is waar, jij bent hard gegroeid!"
"Mama, hoe weet jij dat eigenlijk?"
"Ik zie dat aan je kleren, die worden precies alsmaar korter"
"Ik zie het aan iets anders mama."
"Echt, hoe zie jij het dan?"
"Aan het WC-rolletje op school"
"euhm... WC-rolletje, wat heeft dat er mee te maken?"
"Ja mama, als ik vroeger bij Juf Chris zat en ik moest tijdens de speelplaats naar de WC gaan, dan kon ik er amper aan, ik zat op de bril te wiebelen, moest mijn armen helemaal uitstrekken en dan kon ik er pas aan. Nu moet ik niet meer wiebelen. Ik strek gewoon mijn arm uit, en hup ik heb het papier al. Ik val nooit meer met mijn poep in de pot."
"...." ik stond even met mijn mond vol tanden
"Zo weet ik het toch hè mama"
".... ja dat is waar schat..."

1 opmerking: