dinsdag 18 oktober 2011

Zusjes...


Sam en Fleur, Fleur en Sam...

Deze kleine meisjes zijn echt hartsvriendinnen. Ze kunnen niet zonder elkaar, al kunnen ze soms ook stevig ruzie maken.
Deze week wilden ze graag zusjes zijn.
Fleur kwam bij ons slapen...
's Morgens aan de ontbijttafel.
Ik: "Sam, wat moet er op je boterham?"
Sam: "Hetzelfde als bij Fleur"
Ik: "Fleur? en bij jou?"
Fleur: "Hetzelfde als bij Sam"

Eerder had ik al dezelfde staart moeten maken met dezelfde diadeem.
En later deden ze dezelfde jas aan.
Ze hebben zelf dezelfde kleur van schoenen...

Echt leuk om ze zo bezig te zien.


1 opmerking:

  1. Ik kan mij de conversatie me al zo voorstellen!! Geweldig!! Die twee fienen zijn toch geweldig ze!!!
    Hoe kan het anders met zo'n mama's :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen