dinsdag 18 oktober 2011

Wachten was nog nooit zo leuk!

Vorige vrijdag moesten Vic en Bas op consultatie in GHB. Prima ziekenhuis maar toch gekend voor de lange wachttijden. Maar ik was erop voorzien.
Ik maakte er een gezellig trip van.
Voor Vic begon het al erg leuk. Ik haalde hem vroeger van school op.
Onderweg vertelde ik over het grootste ziekenhuis van heel België. Toen we toekwamen was Vic echt onder de indruk.
Van de parking stapten we naar de inschrijvingen. Vic mocht een kaartje nemen. "dat is zoals bij de bakker, hé mama". De mevrouw van de inschrijving nam een foto van mijn twee zoons en toen gingen we op pad. Vic werd de gids van dienst en hij moest ons de beige peil laten volgen. De tocht door het hele ziekenhuis verliep vlot, van pijl naar pijl. Al had ik een hele zware tas vol "afleiders" mee te slepen.

Eens aangekomen op de raadpleging, bleek ik die helemaal niet nodig te hebben.
Wachten was nog nooit zo leuk...
in de wachtzaal in GHB

nadien verdienden mijn jongens iets lekkers

1 opmerking: